Konkurence využívá neschopnosti Seznamu
Autor: Jaroslav Fišer
Včera jsem kritizoval Seznam za neschopnost přizpůsobovat výsledky vyhledávání aktuálním událostem. Na smrt zpěvačky Whitney Houston nebyl schopen zareagovat během 24 hodin ani zmínkou a ani po dalších 24 hodinách to není lepší. Neschopnosti Seznamu zareagovat na aktuální dění však využila jeho konkurence.
Jak dokládá screen, zpravodajský server Aktuálně, který je konkurencí pro Novinky.cz ze stáje Seznamu se prostě rozhodl, že když to nejde hora k Mohamedovi, musí Mohamed k hoře.
Ačkoliv někteří mohou tyto aktivity vnímat jako parazitování na smrti známé osobnost, z ryze marketingového hlediska jde prostě jen o zákonitou reakci na chyby konkurence.
PATWIST 16.2.2012 v 19:03
No proste to využili.. :/ Slovenský portal webnoviny.sk využíva príležitostné logá google (napr. Veselý valentín) atď.. Stačí mať rýchlu indexáciu u google a ide to..
-kst- 28.2.2012 v 14:41
Otázka je, na kolik se pak taková návštěva vyplatí, když se platí za klik. Každopádně způsob jak se dostat do vyhledávání na něco, co Seznam neindexuje je to dobrý.